Prostřednictvím zákaznického systému lze provádět základní nastavení internetového připojení nebo volání. V systému najdete také podrobné vyúčtování služeb a výpisy volání.
Přihlásit se do zákaznického systému
Víte o někom, kdo by se rád připojil k internetu? Doporučte nás a získejte pro sebe slevu ve výši 10% z ceny každého připojení, které zprostředkujete.
Jak na to? Stačí když se přihlásíte do zákaznického systému a přejdete na záložku "Přidat zákazníka". Zde vyplníte kontaktní údaje a vybraný tarif nového zájemce o připojení. O další se postaráme my. V případě, že se Vámi zprostředkovaný zájemce stane aktivním zákazníkem, získáváte nárok na slevu.
Máte-li problém s důvěryhodností certifikační autority při přihlašování do zákaznického systému, nainstalujte si náš certifikát CA.
Nevíte si rady se zákaznickým systémem?
Rádi Vám poradíme. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu ,
telefonicky na čísle 775 101 209, nebo osobně v našem kontaktním centru.