Zákaznický systém

Prostřednictvím zákaznického systému lze provádět základní nastavení internetového připojení nebo volání. V systému najdete také podrobné vyúčtování služeb a výpisy volání.

Přihlásit se do zákaznického systému

Doporučte naše služby a získejte výhody

Víte o někom, kdo by se rád připojil k internetu? Doporučte nás a získejte pro sebe slevu ve výši 10% z ceny každého připojení, které zprostředkujete.

Jak na to? Stačí když se přihlásíte do zákaznického systému a přejdete na záložku "Přidat zákazníka". Zde vyplníte kontaktní údaje a vybraný tarif nového zájemce o připojení. O další se postaráme my. V případě, že se Vámi zprostředkovaný zájemce stane aktivním zákazníkem, získáváte nárok na slevu.

  • když se vyrovná výše slevy s cenou Vašeho tarifu, máte připojení ZDARMA
  • pokud sleva převyšuje cenu Vašeho tarifu, můžete přejít na rychlejší tarif
  • dle vzájemné dohody Vám můžeme vyplatit provize

Funkce zákaznického systému

  • přehled o fakturách
  • výpis volání
  • omezení volání na jednotlivý čísla
  • přesměrování volání
  • výpis toku dat
  • slevový systém

Certifikát

Máte-li problém s důvěryhodností certifikační autority při přihlašování do zákaznického systému, nainstalujte si náš certifikát CA.

Nevíte si rady?

Nevíte si rady se zákaznickým systémem?
Rádi Vám poradíme. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@pb.cz,
telefonicky na čísle 775 101 209, nebo osobně v našem kontaktním centru.

Trumfík - optická síť (Příbram, Jince, Hořovice)