Nevíte si rady s nastavením počítače? Nevíte, co je router, nebo IP adresa? Nefunguje Vám připojení? Některé dílčí problémy Vám pomůže vyřešit přehled často kladených dotazů.
1. Jak zjistím, které služby jsou u mě dostupné
V každé lokalitě (aktivní na lokality), jsou dostupné různé služby. V případě, že v uvedeném seznamu nenajdete svoji lokalitu neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi sdělíme, kdy bude služba dostupná i u Vás.
2. Jakým způsobem mohu služby zaplatit
Způsob platby má každý zákazník možnost zvolit při podpisu smlouvy. Možnosti jsou platba trvalým příkazem, inkasem SIPO, v hotovosti v našem kontaktním centru na základě jednotlivých faktur. Způsob platby je možné v průběhu trvání smlouvy změnit.
3. Jak mohu službu objednat a jak dlouho trvá zřízení?
Nejsnazší cesta k objednávce je přes náš formulář (proklik na formulář), kde vyplníte potřebné údaje. Další možností je telefonicky v pracovních dnech na čísle 775 101 209 nebo prostřednictvím e-mailu. Po přijeté objednávky Vás kontaktujeme a domluvíme termín instalace, kterému zpravidla předchází ověření dostupnosti. Z pravidla do 7 dní jsme schopni připojení realizovat.
1. Jaký je rozdíl v nabíce pro firmy a domácnosti?
Nabídka pro domácnosti vychází z potřeb, které jsou pro domácnosti typické, optoti tomu nabídka pro firmy se zaměřuje na specifické slžby, které najdou uplatnění právě ve firemní sféře a pro domácnosti nejsou obvykle zajímavé.
2. Jaký je rozdíl mezi optickým připojením a bezdrátovým tedy WiFi?
Optické připojení je velmi moderní a rychlé připojení. Jedná se o nejmodernější způsob připojení, které existuje. Technické řešení - v blízkosti bytových dveří je instalována zásuvka, do níž je přiveden optický kabel. Z této zásuvky následně vede optický kabel k domácí bráně, wifi routeru, set-top boxu či jinému zařízení – vždy záleží na konkrétní situaci. Kabelové optické přípojky nabízí lepší poměr cena/výkon a je na nich možné kromě vysokorychlostního internetu provozovat také např. službu TV. Oproti tomu Bezdrátové připojení (WiFi) umožňuje instalaci na většině pokrytého území, nevýhodou je o něco málo nižší rychlost přenosu ve srovnání s optickými přípojkami.
3. Je možné v prubehu trvání smlouvy změnit parametry služeb? Jak rychle to obvykle trvá.
Změna parametrů je v průběhu trvání smlouvy je určitě možná, Nejsnazším způsobem je kontaktovat nás pomocí e-mailu s požadavkem na změnu služby. Za změnu se nic neplatí, pokud není nutná výměna HW na straně zákazníky a i tak je možné využít náš partnerský (věrnostní) program. Změnu provádíme obvykle ihned, případně k datu, které si zvolíte.
1. Optika
Instalace optické přípojky probíhá ve dvou fázích – instalace zásuvky v blízkosti vchodových dveří, kam je připojen kabel z centrálního rozvodu a následná aktivace přípojky. Tyto fáze jdou ruku v ruce při samotné instalaci, kdy celá instalace trvá cca 2 hodiny, dle náročnosti.
2. Wifi
Instalace WiFi je podmíněná přímou (ničím nerušenou) viditelností mezi zákaznickou anténou a naším přístupovým bodem. Instalaci antény lze provést v podstatě kamkoliv - na střechu domu, na komín, na fasádu pomocí výložníku atd.
3. WiFi – mohu použít vlastní zařízení
Ano, z pravidla je možné použít vlastní zařízení, ale záleží na dostupných technologiích ve vaší lokalitě. Pro bližší specifikaci je nutný kontakt našich techniků.
4. VoIP
Službu VoIP je možné využívat na kterékoliv přípojce (wifi, optika) od naší společnosti. Pro samotnou službu je možné použít bud VoIP převodník a do něj zapojit stávající tel. přístroj, nebo je možné koupit bezdrátový telefon, který má již VoIP převodník zabudován. Pro více informací nás prosím kontaktujte.
1. Nastavení poštovního klienta
Pro správný chod Vašeho poštovního klienta (Thunderbird, Outlook, KMail, atd.), je nutné mít správně nastavený SMTP server pro odesílání a POP3/IMAP server pro příjem zpráv.
SMTP server: smtp.pb.cz